Net Camp 2012: mix de tendinte

Net Camp 2012: mix de tendinte
Cam asa s-a dorit a fi si a reusit sa fie Net Camp. Am avut ocazia sa-i ascultam pe pionierii de altadata ai aplicatiilor online, veteranii de azi ai antreprenoriatului online.

Sergiu Biris si Alexis Bonte ne-au vorbit despre Zonga.ro, iar cine s-a distrat la petrecerea de seara a inteles pe deplin despre ce este vorba.

Mihai Sfrijan - King.com - ne-a spus cum au facut 1 milion de $ in 41 de zile. Sfaturile sale pentru antreprenorii online:

Ovidiu Paraschivescu - Vodafone ne-a dat cateva indicii despre utilizarea smartphone-urilor in RO:
Despre aplicatiile online am aflat ca nu toate pot targeta si monetiza, iar pentru a avea o aplicatie de succes trebuie sa stii cati oameni pot utiliza acea aplicatie intr-un anumit timp.

De la Teodor Cimpoiesu, reprezentantul Kaspersky, am invatat ca trebuie sa ne cunoastem publicul tinta, pentru ca nu ne putem dezvolta daca nu avem clar definit cui ne adresam. Daca nu avem o idee finala despre publicul tinta, ne putem face o idee intrebandu-i pe clientii actuali.

George Lemnaru ne-a prezentat primul social-game pentru barbati: Cars Cup.

Kaloyan Kanov de la Nokia ne-a vorbit printre altele despre Nokia Lens si despre augmented reality.

Zoli Herczeg de la Microsoft ne-a vorbit despre Windows 8, despre dispozitive,  aplicatii mobile si despre cloud.

Vlad Stan - unul dintre veteranii antreprenoriatului online ne-a invatat cum sa avem o abordare globala a aplicatiilor mobile si ne-a vorbit despre modul in care se construieste un produs avand in centrul atentiei clientul si nu ideea noastra de afacere.

Tot Vlad Stan a fost si protagonistul workshop-ului de 90 de minute, workshop in care n-am avut scaune, dar am dezvoltat o idee de afacere. La workshop am facut echipa cu Mircea si Luiza, care a si scris despre Net Camp si workshop.

Dar despre partea a doua voi detalia si eu intr-un alt articol.

Eu am sintetizat la maxim interbentiile speakerilor, dar mai multe detalii gasiti in imaginile de la Net Camp.

Va urma!

Etichete: , , ,